Dansk Pattedyrforening afholder løbende arrangementer.
Hold øje med hjemmesiden og facebook, hvor der vil komme flere informationer.

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Årsmøde i Dansk Pattedyrforening

6. november 2021

100,00kr. – 200,00kr.

Dansk Pattedyrforening indkalder til årsmøde og generalforsamling lørdag den 6. november 2021

Programmet byder på spændende foredrag om den seneste forskning i danske pattedyr, samt vores generalforsamling, hvor vi håber at få nye kræfter ind i bestyrelsen.

Kom og vær med til en hyggelig og inspirerende dag i selskab med andre pattedyrentusiaster!

Du kan downloade programmet her.

Deltagelse kræver medlemskab af Dansk Pattedyrforening. Hvis du endnu ikke er medlem, er du meget velkommen, når du har meldt dig ind i foreningen (under menupunktet “Bliv medlem”). Medlemskabet koster 200 kroner om året. Tilmelder du dig i forbindelse med årsmødet, dækker betalingen også kontingentet for 2022.

Dato:
6. november 2021
Pris:
100,00kr. – 200,00kr.

Dansk Pattedyrforening

Zoologisk Museum
Universitetsparken 15
København Ø, 2100 Danmark

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige